Warung Surabi ESHAN

Surabi atawa serabi nyaéta olahan tina tipung béas nu sanggeus diuyahan jeung parudan kalapa diasupkeun kana citakan tina taneuh nu dipanaskeun ngagunakeun maké suluh. Sakapeung di luhurna dipurulukkan oncom. Biasana dijual di sisi jalan isuk-isuk keur opieun. 

Aya ogé anu dicampur jeung gula beureum maké santen. Samalah kiwari mah surabi téh geus rupa-rupa rasana, saperti kéju, strobéri, coklat, jeung sajabana ti éta, sok sanajan, cara nyieunna mah sarua baé. (Diambil dari Wikipedia).

Surabi AA
Ilustrasi - Sumber Gambar
Itulah sekilas tentang Surabi (dalam bahasa sunda :D), makanan khas tatar sunda yang legendaris dan saat ini masih lumayan banyak yang membuka usaha makanan ini. Dari sedikit penjual Surabi ini, ada rekomendasi penjual surabi yang berada di sekitar Cibinong - Citeureup, yaitu "Warung Surabi ESHAN".

Disini tersedia surabi original, surabi Oncom yang sangat nikmat dan menu andalan disini adalah Surabi Cokelat Keju.

Jika Anda memerlukan informasi ini yang ingin sekedar mencicipi makanan khas ini bisa datang langsung ke Warung Surabi ESHAN yang berlokasi di Jl. Mayor Oking, Pertigaan Pasar Citeureup (dekat Toserba Griya), buka antara pukul 1 siang hingga 9 malam.

Warung Surabi ESHAN

Jl. Mayor Oking Pertigaan Pasar Citeureup (dekat Toserba Griya),
Citeureup - Bogor

Telp: 0857-7595-0033

Posting Komentar

0 Komentar